دانلود دورهمی 5 فروردین 97|دانلود دورهمی پازل بند و مهدی سلطانی|دانلود دورهمی پازل بند و مهدی سلطانی 5 فروردین|دنلود برنامه دورهمی پازل بند یکشنبه پنجم فروردین 97

تصویر مرتبط

به ادامه مطلب بروید...

بیوگرافی مهدی سلطانی سروستانی:

    محمدمهدی سلطانی سروستانی (زاده ۱۳۵۰ در شیراز) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان تئاتر می‌باشد. وی دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه آوینیون (به فرانسه:Avingon) فرانسه است.

    وی ابتدا بخاطر بازی در سریال مادرانه معروف شد ولی مردم امروزه بیش‌تر او را بخاطر بازی در نقش هاشم خان دماوندی در سریال شهرزاد میشناسند.

  • لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه)
  • فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸
  • دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه آوینیون (به فرانسه:Avingon) فرانسه
  • وی هم اکنون عضو هیئت علمی و استادیار دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

بیوگرافی پازل بند:

پازل یا پازل بند یا پازل باند یا گروه پازل (به انگلیسی: Puzzle Band) یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند که در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، به گروهی دونفره تبدیل شد. این گروه فعالیت خود را از آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد. این گروه در سال ۱۳۹۵ آلبوم اول و دوم خود را منتشر کرده‌است.

در کارنامهٔ کاری گروه پازل تا کنون تنظیم‌هایی برای حمید هیراد، ماکان بند، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، میثم ابراهیمی، فرزاد فرزین، رضا صادقی و … مشاهده می‌شود.[۲]

این گروه در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون فرمول یک (به همراه حمید هیراد) و خندوانه به اجرای برنامه پرداخته‌اند.[۳]

پازل به واسطه فعالیت خود با حمید هیراد در آهنگ‌های «بی تاب»، «دلارام» و «معشوقه» (به عنوان خواننده و تنظیم‌کننده) و همین‌طور آهنگ‌های «یار» و «شب که شد» (به عنوان تنظیم کننده) و تنظیم ریمیکس آهنگ «دلگیری» برای ماکان بند بیشتر شناخته شده‌اند.

حمید هیراد در کنسرت ۶ مرداد ۱۳۹۶ پازل به عنوان همخوان شرکت داشته‌است. پازل بند از متدلوژی زیبایی صحنه و تجهیزات باکیفیت در کنسرت‌های خود استفاده می‌کند که این شرایط با نظر علی رهبری و محمدحسن اردستانی توسط مؤسسهٔ آوازی نو به اجرا در می‌آید. این گروه در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۹۶ اجرای کنسرت داشته‌است.

منبع:ویکی پدیا

==== بخش دانلود ====

https://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngدانلود سایر قسمت های دورهمی

(قسمت 44 / موضوع: هوش / مهمان: مهدی سلطانی سروستانی)

کیفیت 576p با لینک مستقیم | حجم: 525 مگابایت

کیفیت 480p با لینک مستقیم | حجم: 261 مگایایت

==== پخش آنلاین ====