دانلود سریال پایتخت 5|سریال پایتخت پنج|سریال پایتخت 5 عید نوروز 97|دانلود قسمت اول سریال پایتخت پنج|دانلود قسمت اول سریال پایتخت عید 97|قسمت اول سریال پایتخت 1 فروردین 97


پایتخت 5 نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت است که قرار است نوروز 1397 از شبکه 1 سیما پخش شود. این سریال با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده می‌باشد.

داتلود قسمت اول سریال پایتخت 5

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

خلاصه داستان پایتخت 5

قصهٔ سریال پایتخت 5 دربارهٔ یک خانواده است که هر بار ماجراهایی را تجربه می‌کنند. خانواده نقی معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی (قبرس) در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند… آن‌ها در کشور قبرس سوار بر بالن می‌شوند. فردی که مسوول هدایت بالن است سکته می‌کند و با مرگ او، ارسطو هدایت بالن را به دست می‌گیرد. بالن این خانواده را به میانه جبهه داعش می‌برد. در این شرایط آن‌ها برای پنهان شدن از چشم داعش اقدام به پوشیدن لباس‌های داعش می‌کنند. در بخش دیگری از داستان، دوباره بالن از مسیر اصلی خود منحرف شده و به سمت یکی از کشورهای اروپایی می‌رود.

========== بخش دانلود ==========

دانلود قسمت اول سریال پایتخت 5 کیفیت 576p 

دانلود با لینک مستقیم

حجم: 250 مگابایت

========== پخش آنلاین ==========